Samenwerken met CabrioFans

CabrioFans is een landelijk forum van eigenaren van een Cabrio. Hun website is misschien wel de leukste voor liefhebbers van dakloos autorijden. Dus bezit je óf droom je van een cabriolet, targa, roadster of spider? Dan is CabrioFans de plek voor jou om eens rond te neuzen.

CabrioFans organiseert diverse ritten. Eén daarvan wordt jaarlijks verreden in juni, vandaar de naam Lente-uitje. Met Erik Berends, de voorman van de club, zijn we overeengekomen dat een deel van het inschrijfgeld dat de deelnemers betalen ten goede komt aan onze stichting. En daar zijn we natuurlijk erg blij mee. Dank aan CabrioFans!

De opbrengst is natuurlijk afhankelijk van het aantal deelnemers. We hopen dan ook op een grote opkomst! Kort na 23 juni, de dag waarop de Cabrio’s vanuit Boxtel door het Brabantse land zullen rijden, maken we het behaalde bedrag op de site bekend.

Naast de website is CabrioFans ook dagelijks actief op FaceBook met prachtige foto’s en updates over alles wat met het plezier van Cabriorijden te maken heeft!

Bericht delen: