Samenwerken met CabrioFans

CabrioFans is een landelijk forum van eigenaren van een Cabrio. Hun website is misschien wel de leukste voor liefhebbers van dakloos autorijden. Dus bezit je óf droom je van een cabriolet, targa, roadster of spider? Dan is CabrioFans de plek voor jou om eens rond te neuzen.

CabrioFans organiseert diverse ritten. Eén daarvan wordt jaarlijks verreden in juni, vandaar de naam Lente-uitje. Met Erik Berends, de voorman van de club, zijn we overeengekomen dat een deel van het inschrijfgeld dat de deelnemers betalen ten goede komt aan onze stichting. En daar zijn we natuurlijk erg blij mee. Dank aan CabrioFans!

Maar liefst 105(!) enthousiaste deelnemers, zo’n 180 prachtige kilometers door het Brabantse land en een temperatuur die de 30’Celcius ruimschoots overschreed waren de ingrediënten voor een geslaagde rallydag.

Met trots vermelden we de opbrengst voor de onze Stichting Patiëntenwelzijn Slokdarmkanker:

€ 2060,00

Volgend jaar zijn we uiteraard opnieuw van de partij waarbij we alles in het werk zullen stellen om dit succes minimaal te evenaren!

Dank aan alle deelnemers, aan de organisatie van het ‘Lente-uitje’ in het bijzonder! Een (foto)verslag van de rally vind je op www.cabriofans.nl

Bericht delen: