In het weekeinde van 12 en 13 juni zijn Jason Staal en ondergetekende onderweg geweest. Zaterdagochtend om 0900 de aftrap en 10 minuten voor aanvang van de eerste EK-wedstrijd van het Nederlands elftal op zondagavond onafgebroken herinneringen gemaakt! Onder het motto: ‘alles voor het goede doel’ hebben we de eerste vijftig bestellingen van onze CD (met boek): ‘Een herinnering gemaakt’ persoonlijk afgeleverd.

En niet zo maar! We hebben vijftig maal een mini-voordeur-concert mogen geven. Bij voor- en achterdeuren, in tuinen, bij de buren, op de steiger, op een camping bij het kampvuur (zelfs met overnachting), aan ’t zwembad, voor ’t reuzenrad van attractiepark Slagharen, soms voor een enkeling, soms voor een tuin vol genodigden; Kortom overal waar het mogelijk was hebben we onze liedjes gezongen.

En natuurlijk het verhaal over dit project en de relatie met onze stichting mogen vertellen. Zonder uitzondering ontvangen door blije en betrokken mensen, bedankt voor jullie hartverwarmende ontvangst.
Talloze koppen koffie, pistoletjes kaas, gekookte eieren, saucijzenbroodjes, mexicano’s, frikandellen zijn ons aangeboden, wat een ervaring om zo onderweg te zijn!

Bericht delen: